lördag 16 februari 2013

Dagboken V.7

Hej Hej!
Nu har det kommit till Robin och Emmas tur att skriva i den här förtjusande boken. Idag, tisdag har vi haft styrkeinstruktörsutbildning med Martin. Vi gick igenom dom olik maskinerna på gymmet. Alla var jättestarka och det var kul och mysigt. Efter lunch hade vi basket och vi körde anfall direkt från skolboken, det var KUL! Sen åt vi semla, det var gott! Sen var det massage, jag, Robin hamna med Leffe och han hade inte rakat benen dagen till ära. Till en början vägrade jag röra Leffes ben, men Inger övertala mig att jag var tvungen att get over it. Det var inte mysigt.

Igår måndag, hade vi basket med Isabell, hon var bra. Marre mådde tyvärr inte bra. Efter det var det SPM och det var kul, jag, Robin och Sophie gjorde en fin tidtabel, den var fin. Efter det var det vår första lektion med Martin, har var lång, lika lång som hans lektion. Styrketräningsinstruktör stod på schemat. Det vi lärde oss var att Johan kan göra benböj och inte Robin, det var svårt.

Onsdag
På onsdagen åkte vi skidor med ett gäng mellan och högstadie elever. Många olyckor blev det, men det var kul. Johan tyckte maten var jättegod och åt kapris och oliver tills det spruta ur öronen, det var gott, men Hannah med H tyckte take away kaffe var godare. Det var gott. Hem från backen hade Robin och Sophie stjärtvärmarkrig, Robin vann. Det var varmt!

Torsdag
Nu tar Emma över.
Massage och drama, och alla hjärtansdag.
Vi knådade armar och händer, det gillade Robin. Innan det hade vi drama, vi fick skriva ner vad vi skulle göra om vi fick 5 miljoner.. och så fick vi titta på varandra, der var jobbigt, men kul typ.
Sen visade vi hur man gör i gymmet, jag kan inte maskinerna så det var svårt. Vi slutade dagen med lekar på Ulles lektion. Det var kul, och mysigt. Jag och Robin var grymma på att fria, tror nästan att vi är gifta nu.

Fredag
Basket, Innebandy och GLASS!!! Jag vet vad Robin såg fram emot mest.

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar