måndag 7 november 2011

Tomt och tyst

Nu är det inte mycket som händer ute på Lillsved inte. Jag tror inte det i alla fall. Det är höstlov och många internatare har åkt hem och jag har svårt att tänka mig att externatare åker ut.
Hoppas dom som är kvar inte tillbringar allt för mycket tid i hallarna eller i gymmet utan försöker vila upp sig. Inte så troligt men ändå :).

Jag har blivit lite småsjuk med halsont och huvudvärk så för mig blir det en lugn början på lovet i alla fall.
Jag ska försöka ta det gröna kortet i klättring och ta mig till simhallen och ta guldbojen inför simlärarutbildningen. Förhoppningsvis får jag med mig några fler.

Hoppas alla lillsvedare får ett grymt lov och att ni alla andra har det bra!

2 kommentarer:

  1. Man måste chilla lite för att ligga på topp på LIllsved. Sjuk på lov frisk på veckorna! Kör hårt!

    SvaraRadera
  2. Visst gör jag helt rätt i att vara sjuk nu?
    Hundratioprocentig på måndag i alla fall!

    SvaraRadera