fredag 25 november 2011

Dagen växer..

Dagen började hyfsat. Gick upp kl. 7 med ögon som inte gick att öppna. Tröttheten var extrem!
Normalt brukar det gå över efter frukosten men inte idag. Trodde aldrig att jag skulle bli pigg!
Jag åkte så jag var i skolan vid 8 och tog en promenad innan skolan började.

Massage för första lektionen. Nu börjar vi få kläm på tekniken så nu känns det riktigt bra. Läraren är riktigt nöjda med oss :). Just nu kör vi endast rygg och vi håller på i ca. 30 minuter. Riktigt skön start!

Fikat brukar för min del bestå av ett par tre knäckemackor med mjukost, en frukt och två glas mjölk.
Ibland händer det att köket överaskar.. Som idag! Vaniljkesella med hallon eller jordgubbar. Heaven!
Knäckemackor blev det såklart också men nu med typ cantadou eller nått.. Svingott!

Sista volleybollektionen var det dags för sen. Uppvärmning och match. Nu var det på riktigt!
Serve, räddning till passaren, passaren lägger upp den och sen SMÄÄÄÄÄSCH!
Vi körde tre matcher med olika lag och jag var med i det vinnande laget alla gånger.. Grymt skönt!

Sen avslutades fredagen precis som den brukar.. Med TTF!
Ikväll blir det utemiddag med sambon och sen BIO.. Kan bara bli bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar